header background

Faurecia w Polsce

Działamy w Polsce już od 20 lat i pracujemy w 9 zakładach produkcyjnych, a także w ramach dwóch zespołów R&D, Centrum księgowo-Finansowego oraz Centrum Wsparcia IT. W Polsce ulokowane są również funkcje wspierające globalne procesy, takie jak zakupy, zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie programami i inne.

Poznaj nasze zakłady:
assets

Historia naszego IT Help Desk sięga roku 2009, kiedy to powstał – wzorem rozwiązania zaimplementowanego we Francji – serwis informatyczny (niemiecko- i anglojęzyczny) dla Niemiec i Holandii. W 2013 roku podjęto decyzję o rozszerzeniu działalności dla Polski i ulokowaniu serwisu w Łodzi.

Ciekawostki

Ciekawostki

Łódzki HelpDesk obsługuje dziś ponad 10 tys. użytkowników. Aż 93% z nich przyznało najwyższą ocenę jakości usług.

Ciekawostki

Miesięcznie zespół otrzymuje ponad 7 000 zapytań w formie pisemnej, a 88% telefonów odbiera w czasie krótszym niż 10 sekund.

Rozpoczęcie działalności 2009

Zatrudnienie 15 pracowników

W 2014 roku nasze zespół specjalistów IT z Łodzi przejął opiekę nad użytkownikami w obu krajach, a w 2015 z sukcesem rozszerzył działalność o polskie zakłady. Od 2018 roku łódzki Help Desk wspiera również użytkowników w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Rosji, Turcji i Rumunii.

informacja
Section background
Kobieta
Karolina country talent acquisition specialist
nasz adres Faurecia Wałbrzych Zakład Mechanizmów
Ul. Joachimowicza 3
58-306 Walbrzych

Formularz kontaktowy