Działamy w Polsce już od 20 lat i pracujemy w 9 zakładach produkcyjnych, a także w ramach dwóch zespołów R&D,
Centrum księgowo-Finansowego oraz Centrum Wsparcia IT. W Polsce ulokowane są również funkcje wspierające globalne procesy, takie jak zakupy,
zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie programami i inne.
Historia naszego IT Help Desk sięga roku 2009, kiedy to powstał – wzorem rozwiązania zaimplementowanego we Francji – serwis informatyczny (niemiecko- i anglojęzyczny) dla Niemiec i Holandii. W 2013 roku podjęto decyzję o rozszerzeniu działalności dla Polski i ulokowaniu serwisu w Łodzi.
Ciekawostki
Ciekawostki
Łódzki HelpDesk obsługuje dziś ponad 10 tys. użytkowników. Aż 93% z nich przyznało najwyższą ocenę jakości usług.
Ciekawostki
Miesięcznie zespół otrzymuje ponad 7 000 zapytań w formie pisemnej, a 88% telefonów odbiera w czasie krótszym niż 10 sekund.
Rozpoczęcie działalności 2009
Zatrudnienie 15 pracowników
W 2014 roku nasze zespół specjalistów IT z Łodzi przejął opiekę nad użytkownikami w obu krajach, a w 2015 z sukcesem rozszerzył działalność o polskie zakłady. Od 2018 roku łódzki Help Desk wspiera również użytkowników w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Rosji, Turcji i Rumunii.
nasz adres
Faurecia Wałbrzych
Zakład Mechanizmów
Ul. Joachimowicza 3
58-306 Walbrzych
{"id":"dfe895d0-06e3-4e17-92c9-04c017931886","created_at":"2019-02-17 21:18:49","updated_at":"2019-03-26 12:11:09","name":"IT & HelpDesk","slug":"it-helpdesk","employees":15,"start_up":2009,"main_info":"Historia naszego IT Help Desk si\u0119ga roku 2009, kiedy to powsta\u0142 \u2013 wzorem rozwi\u0105zania zaimplementowanego we Francji \u2013 serwis informatyczny (niemiecko- i angloj\u0119zyczny) dla Niemiec i Holandii. W 2013 roku podj\u0119to decyzj\u0119 o rozszerzeniu dzia\u0142alno\u015bci dla Polski i ulokowaniu serwisu w \u0141odzi.","secondary_info":[{"secondary_info_paragraph":"W 2014 roku nasze zesp\u00f3\u0142 specjalist\u00f3w IT z \u0141odzi przej\u0105\u0142 opiek\u0119 nad u\u017cytkownikami w obu krajach, a w 2015 z sukcesem rozszerzy\u0142 dzia\u0142alno\u015b\u0107 o polskie zak\u0142ady. Od 2018 roku \u0142\u00f3dzki Help Desk wspiera r\u00f3wnie\u017c u\u017cytkownik\u00f3w w Czechach, S\u0142owacji, na W\u0119grzech, w Rosji, Turcji i Rumunii. "}],"technical_processes":[],"curiosities":[{"curiosity_info":"\u0141\u00f3dzki HelpDesk obs\u0142uguje dzi\u015b ponad 10 tys. u\u017cytkownik\u00f3w. A\u017c 93% z nich przyzna\u0142o najwy\u017csz\u0105 ocen\u0119 jako\u015bci us\u0142ug.\r\n","curiosity_name":"","curiosity_photo":"\/cropped-images\/Fotolia_215939273_Subscription_Monthly_M-0-0-0-0-1552122926.jpg"},{"curiosity_info":"Miesi\u0119cznie zesp\u00f3\u0142 otrzymuje ponad 7 000 zapyta\u0144 w formie pisemnej, a 88% telefon\u00f3w odbiera w czasie kr\u00f3tszym ni\u017c 10 sekund.\r\n","curiosity_name":"","curiosity_photo":"\/cropped-images\/Fotolia_168869349_-0-0-0-0-1551990318.jpg"}],"location_id":"8c4dd662-6eff-48bd-8e2b-f4a62bc83c2f","long":"19.47","lat":"51.75"}